Kızım 26 aylık hergun biyerlere gideriz normalde son 15 gündür garip parka gidiyoruz eve gitmek istiyo eve gidiyoruz eve girmek istemiyor şu son 1 haftadırda asla evden cıkmıyo imkansız çıkartamıyoruz bütün seçenekleri sunuyoruz yinede yok istemiyor birde araba kullanırken kendini yırtıyor kucağıma oturup direksiyon tutmak için bu normalmi bu süreç başına gelen varmı yada psikolojik bir sorunmu korkmaya başladım artık