Kızım maalesef arkadaşların zorbalıgına maruz kalıyor sınıfta 5 kızlar zaten 2si bir olmuş diğer ikisi sessiz sakin kendi halinde çocuklar ama o iki beraber olan kızlar sürekli kızımın eşyalarına zarar veriyorlarmış dalga gecıyolarmıs öğlen saatinde yemeğini saklamışlar tam ağlayacakken kızım çıkarıp veriyorlarmış çok sinirliyim anneler beni anlıyorsunuzdur suanda bugünde resım defteri yırtık geldi dayanamadım şuan da hocaya yazdım biraz sinirli mesafeli bir hoca erkek. Korkuyoruz da yazmaya tersleyecek diye ama bu sınıftakı zorbalıgw da kim dur dıyecek değil mı ?