218029 Tarhanayı babaanem yapıyor.Makarna og natürel’den almıştım sebzeli sonra annem yaptı.
İrmik og natüreldi şimdi ankara vakumlu irmik kullanıyorum
Bisküvi kendim yapıyorum coook basit ama acilse kendi yaptığım bisküvi bitti ise hipp bisküvi varsa koyuyorum 2 tane sabahları kahvaltısına.
Yulaf etinin alıyorum yumuşak olanlardan.
Yaşından sonra zaten evdeki yemeklerden yemeğe baslayabiliyor baharatsız, acısız olacak sekilde.
Tahin, pekmez kayseriden komşumuz getiriyor kendileri yapıyor.
Yumurtayı genelde beykoz, sarıyer tarafındaki köylerden alıyoruz organik olması için.
Tavuk vermiyorum doktorumuz yasakladı kümesten alıp kendiniz kesmediğiniz beslenmesini gözünüz ile görmediğiniz sürece tavuk vermeyelim hindi verin tavuk yerine demişti erken ergenliğe sebebiyet verdiği için tavuklardaki hormon.
Bu sekilde ☺️