Kdz Ayında bebeğime kalça ultrasonu yaptırdık ve doktor hiç bir sorun yok ikiside eşit 66 demişti ama e nabız dan baktığımda sağda alfa açısı 64 derece. Solda alfa açısı 66 yazıyor bunu neden böyle yazmışlar anlamdım doktor gayet iyi hiçbir sorun yok demişti böyle neden yazmışlar yanlışlık mı var acaba ama iyi duyduguma eminim ikiside eşit ve hiç bir sorun yok demişti
Bhr-inci minigimbenimm benim de böyle çıktı bir ay sonra bir daha çekelim dediler anlamadım doktor da normal dedi aslında