Polannem İnanılmaz kaşıntım oluyor, çok huzursuzum. Geçiren ve şunu yaptım rahatladı diyen varsa yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏻
biroglanannesii1 Polannem Geçirdim maalesef hemde cok ağır geçirdim. Ben 4-5 gün çektim. Her akşam acildeydim. En son nefesim kesildi hastaneye gittim orada iğneler vurdular ondan sonra geçti. Evde ne yapsam da rahatlamadi.
Polannem @biroglanannesii1 @Snowglobe @Papatya-eylul88 Hepinize teşekkür ederim 🙏🏻 dün akşam başladı acilde iğne oldum bugün cildiyeye göründüm kortizonlu iğne verdi 3 tane. Birini oldum ama hiç hafifleme hissetmedim. O yüzden tedirgin oldum 😔
guduk1 Merhaba bende şuan aynı şekilde oldum iğne verdi daha 1 tana vuruldum başka nasıl geçire bilirim bilen var mı ?