melegininannesi38 benim bebeğim de ismine geç tepki vermişti, komut almıyordu ben de sizin gibi çok takmıştım doktora da götürmüştüm bişey çıkmamıştı. Şimdi 23 aylık çok şükür ismine de bakar komut da alır.Bizimki zor bi bebekti o dönem ismiyle pek seslenmemişiz sonradan bunu farkettik ve komut da vermiyormuşuz uğraşmaktan yorgunluktan. Üstüne düşünce düzeldi. Belki sizinki de öyledir. Ama bi kaç gün ısrarla ismini söyleyip komut verip aaa yapmıyor bakmıyor falan demeyin zamanla yapıyor inanın. Siz pes etmeyin yeterki. Bıl bol kitap okuyun komut vermeyi basitleştirn ve günlük rutin haline getirin