Mrv_cnl Uyanma saati gelince sabahları ağlayarak benim yanına gitmemi bekliyor ayılana kadar da ağlıyor.7,5 da uyandığını düşünürsek çok zorluyor. Yaşayan var mı yada önerisi olan ?
Mrv_cnl Snowglobe bu gece kerörü olabilir, ama bizim ki sabah uyanma saatinde yapıyor anlam veremiyorum