Nevnev Merhaba anneler bebeğim düzeltilmiş 3 aylıkken neredeyse bıngıldağı kapanmıştı şuan artık tamamen kapandı cocuk dru sorun görmüyor ama nöroloji alında çıkıklık var dedi şakallarıbiraz çöküklük var ama büyüdükçe düzelir gibi bu süreci yaşayan var mı