mematiii bundan onceleri gericekilme takvim ama bu defa ertesi gun hapi kullaniyordum. Gericekilme ile kalmadim ertesi gun hapi kullandigim halde kalmisim. Hep gericekilme ile korun sonra bi korunma yontemine daha bas vurdum oda boyle denk geldi. 9 aydie ve hamilelikten onceleri gericekilme ile korundum bi kere bile bisey olmadi. Simdi hapa gectim pat diye bebek. Cok trajikmi desem ironik mi desem bilemiyorum durumumu ifade edemiyorum ya