Benim bebeğim 34 hafta uyumlu prematüre doğdu. 2.5 kiloydu.
Şu an 43 günlük. Vaktinde doğanlar neler yapabiliyor? Acaba prematüre olmasının benim bebeğimin gelişimine etkisi var mı diye merak ediyorum da.
Mesela oyuncaklara pek ilgisi yok. Sadece bakıyor ama almaya çalışmıyor. Veya sadece parlak şeylere dikkatle bakıyor. Onun haricinde önünde oyuncak sallıyorum pek ilgilenmiyor.