Lukababy çok normal lohusa dönemi diye boşuna söylenilmiyor. Bebeği emziren ağlardım. Severken ağlardım. Görünce ağlardım hep ağlardım ilk 20 günün öyle geçti. Hatta devlet hastanesinde doğum yaptım. İlk hafta anket için aradılar nasılsınız, ağladığınız oluyor mu kendinizi inti+ar etmek istediniz mi, bebeği istemediğiniz oluyor mı fln diye sorular sordular sonunda bebeğinizi sağlıkla büyütün gayet iyisiniz dediler kapattılar. Yani demem o ki herkes senin durumunun farkında ve normal bir durum ayrıca sadece sen yaşamadın hepsi geçicek merak etme 2 aylık ilk çocuk annesi olarak söylüyorum.🌸🌸