Kızlar selam. Doğumumda 9 cm açıklık olduğu halde bebek doğum pozisyonundaydı fakat kanala inmedi deyip egzersiz yapmamı söylediler sürekli. Merak ettiğim konu 9 cm acıklıkla beni çatala alıp ya da karnıma bastırıp bebeğin kanala inmesine yardımcı olabilirler miydi,tecrübeli anneler yazabilir mi?