Arkadaşlar bebeğim 10 aylık boyu:73 cm 8 kilo tabi iki hafta önce sağlık ocağına gittiğimde öyleydi sizce çok mu zayıf ama aşırı hareketleri çok fazla kilo almamasını biz buna bglıyoruz yoksa bütün testler ypıldı ama benim aklıma takılıyor tabikide zaten küçük doğdu 2500 doktor minyon tipli bir çoçuk olur dedi erken doğum yptım çünkü her gören hiç 10 aylık durmuyor 6 aylık gibi diyorlar ve bnım çok aklıma tklıyor sağlık ocağı güzel dedi boyu uzadığı için doktorlar kiloyu çok fazla tkmıyorlar dedi ama bnım yinede aklıma takıldı işte