Deletedmom_220 merhabalar.. bende3 aylıkken yaptırdım doktor en iyi zaman diyor..
korkulacak birşey yok öncelikle ister istemez insan panik oluyor tabiki . En önemlisi doktor ben burada her sorana aynı şeyi diyorum sünnet edecek doktor muayenesi çok önemli çoğu bebekte sünnet sonrası gömük penis oluşuyor ve bu durumu iyi bir çocuk cerrahı ön görebiliyor ona göre sünnet ediliyor bir damara daha müdahale edilip pipi gömülmekten kurtarılıyor yasa bekleniyor bi süre daha . Gömük pipi oluşunca yapışıklık enfeksiyon düzelecek mi derdi oluyor lütfen buna dikkat edin . Doktorun verdiği kremleri kullan beze de sür o zaman pipi yapışmıyor beze ve sıkıntı olmuyor ilk 2 gündü galiba duş aldırmıyorsun sonra su iyi geliyor her gün yıka dedi bana size de bu konuda bilgi verirler zaten .
Acile başvurman gereken birşey olmaz inş ama bezi açtığınızda fazlaca kan görürseniz o zaman hemen acile gitmelisiniz bi işlem daha yapıyorlar .
Sorunsuz güzelce geçer inş benimki uyuşukluk geçince ilk çişte ağladı sonra hiç sıkıntı etmedi devamlı ağrı kesici verdim . Kolay geçti