Efemom_ şöyle ben kediye de köpeğe de maruz kalarak alıştım gerçekten. Üniversitede ev arkadaşım şak diye karar verip yavru köpek aldı. İlk gün minicik köpek benim peşimden koştu diye dizlerimin bağı çözülmüştü tir tir titremiştim 😂 ama sonrasında yavaş yavaş alıştım. Kedi de çok yakın bi arkadaşımın evinde vardı. Evine gidip geldikçe alıştım. Severim ama öyle alayım koynuma sokayım mıncırayım kadar değil 😂 aynı ortamda 3-5 saat bulunabilecek kadar alıştım 😂 aynı evde yaşayabilir miyim kediyle bilmiyorum ama insanoğlu her şeye alışıyor 😂