Bebeğim 11 ayına girdi biberonlara bardaklarda su içiremiyorım geri püskürtüyor sizi lütfen siz neler yapıyorsunuz suyu sevdiremiyırun bi türlü ısrarcı olursam iyice inada bindirir ama gün içinde bende unutuyorum oda içmiyor itici sıkıldım bu durumdan ne yapmamı önerirsiniz