Kızlar oğlum 10 aylık olacak 9 bitiyor nezle olduk ikimizde ateş yok burun akıntısı var nasıl geçirebilirim? Uykuları bile mahvoldu ya doktor evde takşp diyor evde ne yapabilirim ki burnunu çekmek zaten imkansız( beni döver ) kendimiz ıhlamur içiyoruz ama o sevmiyor ne yapsam bilemedim