Kızlar sezaryen yapalı 1.5 yıl oldu hala bağırsak düzenim oluşmadı karın şişliğim oluyor, pelvis ve karın ağrım oluyor birde makatta yırtık oluştu kabızken her kabız olduğumda tekrarlıyor benzer bir durum yaşayan var mı doğum sonrası ne kadar süre sonra önceki halime dönerim😔