karaninannesi294_ kızlar bugün kalça cıkıgına gittik sonuç 4 den sonra çıkar dedi e nabizda gözükür mu doktorumuz farkli rapor almadık çünkü e nabizda geç mi düşüyor göremiyorum
ebrarkusuum karaninannesi294_ biz de direkt doktora gitmişti sonuç hemen hallettik çünkü anında ultrasonla bakılan bir şey
_YanakReisinAnnesii karaninannesi294_ ultrasonla bakılmadı mı? Sonucu hemen o an belli oluyor, usg de bakarken rapor yazıyorlar rapor da hemen doktora düşüyor. E nabız da radyoloji görüntülerime bakın bi rapora orda ulaşabilirsiniz belki.
Tgbaygn karaninannesi294_ bende bugün gittim 15 dakika içinde hem usg çektirdik sonuçta direk doktora gitti aldık geldik
ebrarkusuum karaninannesi294_ önce doktora gittik onlar ultrasona yönlendiriyor o şekilde girdik direkt sonucu doktora gidiyor zaten sonuç içinde doktora gittik tekrar. Hepsi aynı gün içinde oluyor yani e nabızdan bakmadım ben. Çıkıyor mu bilmiyorum
karaninannesi294_ _YanakReisinAnnesii ultrasonla bakıldı 3 saat sonra gelin dedi eşim ise gidecegi için bekleyemedk bizim doktorumuz başka birisi ona sonucu gostericez zaten rapor şeklinde çıkmış sonuç İNCELEME NORMAL SINIRLARDADİR yazıyor başka birşey yok görsel filanda yok normalmi acaba böyle
karaninannesi294_ Tgbaygn sonucu sağ sol diye mi verdiler bizim raporda birşey yazmıyor normal sinir yaziiyor sadece devlet diyemi acaba anlamadm ki
_YanakReisinAnnesii karaninannesi294_ bende devlette yaptırmıştım ama tam ne yazıyordu hatırlayamadım şuan. Ama herhangi bi sıkıntı olsaydı normaldir yazmazdı sanırım. Bizimkinde her iki tarafın da ayrı ayrı ölçümü yazıyordu heralde ya. İki sayı da birbirine eşitti diye hatırlıyorum sonuç olarak bir sıkıntı da yoktu.
bianneo karaninannesi294_ ben de devlette yaptırdım her iki kalçanın da değerleri yazıyor ve altta normal diyor o an ultrasonu yapan doktor dedi bana gayet normal diye çocuk doktorundan önce o söyledi bile yani
Tgbaygn karaninannesi294_ bende devlette yaptırdım normaldir şeklinde bi tabir vardı çocuk doktoruda gördü herhani bi aıkıntı yok dedi
karaninannesi294_ bianneo evet bana da öyle dedi ama doktorumuz sonuç istedi sonuç yok sadce normal yazıyor anlamadm bende
karaninannesi294_ _YanakReisinAnnesii anladım bizde değer yok ama normal bakalmm yarın ogrenirm artiik