onurmooms merhaba. Açık konuşmak gerekirse evet biraz zor. Özellikle hareketli bi bebeğiniz varsa iş daha da zorlaşıyor. Bize öncesinde sonda yoluyla bir sıvı verdiler. Sondayı takarken oğlum ağladı baya canı yandı. Sintigrafi çekilirken çocuğun hareketsiz durması lazım o yüzden anne baba kollardan tutuyor. Biz telefondan bişeyler açarak oyaladık öyle az sürmüyor uzun sürüyor sanırım 25-30 dk falandı. Bize de çelik zırh gibi bir şeyler giydirmişlerdi radyasyondan etkilenmeyelim diye. Gerileme sürecini tam hatırlayamıyorum da biz sonuçları doktora gösterdik doktor da ameliyata gerek yok diyip 2 ay sonra kontrole gelin dedi işte 2 ay sonra gittiğimizde 22den 13e düşmüştü