rimrim Merhabalar, bebeğimin cildinde kuruluklar mevcut doktor la roche posay krem önerdi. Dalın kullanıyorum onu da değiştir eczane ürünü al dedi. Kremi kullanan var mı bebeğine bir de eczaneden aldığınız şampuan var mi
ArvenMom rimrim ürünler çok güzel ben kremlerini kendime kullanıyorum hassas ciltli olduğum için kızıma da kullanıyorum la roche ve bioderma