Sorum başlık kızlar bir haftadır sıcak kompres sagım emzirme masaj hepsini yaptım ama gögsümde kitle asla geçmiyo ve sorun olan gögsümden az süt geliyo agrı ateş sızlama bunlarda cabası zaten yarın dpktora gidicem internette edindigim bilgilere göre enjeksiyonla boşaltma işlemi yapıyolarmış doktor önerir yaparmı bilmiyorum tabi ama aranızda operasyon geçiren varsa bana tercümelerini anlatabilirmi