dilekalyameryem 4 ay 7 gubluk bebegim yaklaşık 2 haftadır gündüzleri alarm kurmuş gibi sadece 30 dk uyuyor bu durumu nasıl uzatabilirm
deniz1010 dilekalyameryem uykuya daldıktan sonra 25-26.dakika gibi pışpış yapın tekrar, öyle uzatırsınız diyorlar. Ben denedim ama başarılı olamıyorum, belki siz olursunuz
anneann dilekalyameryem benim bebeğimi anlatmışsınız hekimler 30 dakikadan önce uyanan bebekler uykusunu alamadan uyanıyor diyorlar ama tekrar uyuyamiyorum
tugba825_ dilekalyameryem benim kızım da 4 aylık gündüz 3 uyku yapiyo hepsinde en fazla yarım saat uyuyo gece uykusu da berbat destekli uyuduğu için uyanıyo dediler 2 gündür desteksiz uyutuyorum yine aynı
dilekalyameryem deniz1010 denedim hafif sicrasin geri uyur diyorlar ama ne yaptıysam uzamiyor sadece uyanınca emziriyorum az daha uyuyir geri ayağıma alıyorum ama 10 dk anca uyuyir
deniz1010 dilekalyameryem ben de her şeyini düzenledim ama başarılı olamıyorum maalesef. Bu gidişle eğitim yoluna başvuracak gibiyim, artık çok yoruldum
dilekalyameryem Peki gece uyuyanları nasil gece uykusunu alan bebekler gundyx az uyur dediler ama gecede yok
dilekalyameryem tugba825_ ben bugün bir yol buldum canjm kundak yapiyorum gözünü tülbent ortuyoruyum sallıyorum ayağımda uyuyor