8 ay 7 gunluk oglum dogdugundan veri hala saat basi kalkiyo kolikti yataginda sallayarak uyutuyorum sallamaya alisti heralde diyodum ama kac aydir gece uyandiginda sallayip geri yatiriyorum bazen uyuyo ama 2. Saatte kalktiginda sallasamda uyumuyo su falan veriyorum yok uyumuyo emmeden sakinlesmiyo sütüm yetmiyo olabilir mi nasi anlicam ek gidada aliyo artik baya actir belki diye muhallebi tarzinda yada yogurt falan verip yatirdigimda oldu ama degisen bi sey olmadi ac mi yada emip emip uyumaya alistigi icin mi boyle kilo alimi normal ama ya ictiginden daha fazlasini istiyorsa yetmiyorsa
Mamada icmiyo belki begenmemistir diye baska markada denedim ac olsa mamayi icmez miydi diye dusunuyorum bazende 8 aydir napicagimi sasirdim artık 😔