kubraslan06 14 günlük bebeğim var cumartesi günü yoğun bakımdan çıktı enfeksiyondan dolayı yatıyordu antibiyotik aldı daha sonrasında idrarında klebsiella üredi tekrar üstüne antibiyotik verir mi ya da yatış verir mi acaba bilgisi olan var mı