TulayGeriDon aylizinannesiiii valla yapmaya üşendim. Görümceme söyledim dün. Yapta çağır yiyelim dedim😁yüzsüzlük seviyem 😁beklemedeyim şu an
aylizinannesiiii _YanakReisinAnnesii bekle dur ben çok düşkünüm çikolata tatlı yemek aramam ama tatlım mutlaka olsun istiyorum 😂😂
Ucansupurge aylizinannesiiii Ben dün aldım Carrefour da vardı ama bugün tekrar gidip almak isteğim de bulamadim çoktan bitmis. Aman aman güzel birşey değilmiş ben woow olurum diyordum ama himm fena değil oldu tepkim
marsiyen aylizinannesiiii Onu yemedim ama arkadaşım bugün yapıp okula getirmiş enfes acayip bir şey bayıldım 😍
ENERCII aylizinannesiiii onun tadına bakmadım ama kendim yaptım efsane oldu bence kendiniz yapın uğraştırmıyor çok kolay 🫶🏻
Deletedmom_182 aylizinannesiiii kadayıfla antep fıstığı ezmesi alıp bir sürü kendi isteğine göre yaparsın ülkerinki hiç güzel görünmüyor deneyip video çekenler de memnun değil
sevilcn aylizinannesiiii hımm marketlerde hiç görmedim ben de internetten kendime bir şeyler alırken gördüm sadece umarım bulabilirsiniz