7 aylık bebeğim emerken sürekli ağlıyor bı emiyor bı ağlıyor. Sütümün yetmediğini düşünüp Aptamil aldım onu da içerken öğürdü daha önce sma denemiştim onada aynı tepkiyi vermişti. Sütüm mü yetmiyor yoksa diş mi çıkaracak anlayamıyorum. Fikri olan var mı 😞