utkumantar Merhaba arkadaşlar , 24 günlük bebeğim var ve kucağımda uykuya dalabiliyor yatağa koyduğum anda da hemen uyanıyor . Kucağımdaymış gibi gene yan koyuyorum ama fayda etmiyor . Başka seçenekler varsa fikirlerinizi bilmek isterim..
Xname utkumantar o dönem sıkışık uyumayı seviyorlar ve güvende hissediyorlar diğer türlü çok tedirgin olduktan dolayı uyanıyorlar. Yarım kundak yapılabilir ben elleri hep serbest bıraktım ellerini almadım hiç
urasmom6 utkumantar bizde 23 günlüğüz aynı durumdayız sürekli kucakta memede uyumak istiyor gece yanımda yatırıyorum ama gündüze bir çare bulamadım kundakta işe yaramadı emziği de tutmuyor ne yapıcam bilemedim
utkumantar [silindi] yok ne yazık ki kundaktan resmen nefret edior elleri serbest bırakacak üstünü bile örtsem sinirleniyor 😅
[silindi] utkumantar aynen benim kızımda öyle şuan 3 aylık doğduğundan beri elleri yukarı kaldırıp öyle uyumayı seviyor 😂 ama sizinki şuan çok minik kundaktan çıkaramaz ellerini iyice mayışınca kundaklayın güzel uyuyolar
ipekkkkkkkkkkk [silindi] elleri yukarda uyumak mutlu uyuma şekliymiş bizimki de öyle uyuyor 3 aylık yarım kundak yapıyordum eller serbest
[silindi] ipekkkkkkkkkkk evet benimkide hep elleri yukarıda uyur ilk 1 ay falan Kundak yapıyorduk uyumadığında kollar sıkışınca derin uyuyordu 😊 ne zaman doğdu sizin bebiş
minervadefne Kızımda öyleydi 1 hafta kadar pusette uyuttum mecbur sonra ana kucağında uyudu alıştı kırkına doğru :) yatırdığım gibi bas bas bağırıyordu