Melike_81 seherdefne biyerde okudum doymadığında anlarsınız yazıyordu bizimkide 3 saatte bi yiyordu şimdi sık uyanıp istiyo ya
Aklimideliricem Ben 6ya girer girmez geçtim tamda mama bitişti direk 2 numara aldım zaten içerikleri aynı bi sıkıntı olmuyo
buketbb Benim doktorum hemen geçebilirsin problem olmaz demişti, bende 6 ayına girmeden aldım, 6.ayına girip 2 3 gün geçince 1 numarası bitti ve 2 ye geçtim