Prenss-annesi Emzirirken sağım yapan var mı acaba aranızda gerek var mı sağma yapmaya bebeğim küvezdeydi 2 ay sağım yaptım emzirmeye başladım sağıma gerek var mı boşaltmıyor göğüsümü ama rahatlatıyor emince tam boşalmamı olması lazım çok kafam karıştı
tazecikanne45 Prenss-annesi emzirme sonrası sağsanız iyi olur aslında. Süt memede kalırsa azalma yapıyor