Görümcem hamile, eşim dayı ben yenge oluyorum 🥲 doğumuna da nasipse 1 buçuk ay falan kaldı. Bebişin ihtiyaçlarından bize alacak birşey kalmadı 😅takısı,diğer normal kıyafetleri vs dışında birde isimli battaniyeli hastane çıkışı falan olan bi set yaptırmak istiyorum. En azından kullandıktan sonra da hatıra olarak saklar diye düşündüm. Anısı kalır 🥹 Bende oğluma yaptırmıştım ama 3 yıl oldu tabi hatırlamıyorum o yüzden sormak istedim. Güzel,güvenilir alışveriş yaptığınız bir yer var mı? Birde takı yastığı ve kapı süsü düşündüm. Her ikisi içinde öneriniz varsa alırım 🫠