semayulet 3.5aylık bebeğim gece 3-4 saatte bir uyanırdı ama son bir kaç gündür 2saatte bir uyanıyor hele dün gece emziğinide almadı 1bucuk 2saatte bir emzirdim normal mi bu ay atak geçiriliyormu neden herseyi değişti hep böylemi gidecek 😏
Mugeboz semayulet benimde 3 ay 7 günlük. Dediğiniz gibi gece 2 kere kalkan bebeğim gece sık kalkmaya basladı ve emzikle kanmıyor atıyor , beni emiyor . Gündüz huysuzluklarıda arttı . Ama 3.5 ayda bi atak vardı diye hatırlıyorum
Didemm91 semayulet 4.ay biraz zor oluyor tamamen huy değiştirdi benim bebeğim ama kötü anlamda değil değişip düzeliyor eski sisteme dönüş olmuyor sabırla inşallah :)
semayulet Mugeboz gündüz evet odada yalnız kalmak istemiyor gezmek konuşmak istiyor hep çevreyi keşfetmek istiyor ama gece uyuduğu için gündüz uykusuz olmuyordum alışmıştık şimdi gece uyanmaları eklendi bakalım umarım eskisi gibi uyurlar 🤷🏼♀️
Zeynepburak semayulet insallh ya ne güzel gece uzun uykularimiz wardi ama şuan mesela bugün sabahın dordunde uyanip dokuza kadar uyumayan bir bebe oldu iyice we ben uykusuzluktan cildiriorum oğlum yapma uyu diorum o hala agu gugu yapma derdinde😀
Dila610 Benimde kizim 3 ay 21 günlük, 3-4 gecedir uyutamiyorum😩 normalde 21:30 uyumus olurdu, simdi 23:00-00:00 oluyor. Bu süre zarfi icinde agliyoruz tabi🤯😣
Ygtek semayulet 6 aylık olucaz hala eski düzenine dönemedik. 4. Aydan beri saat başı uyanıyor bazen 2 saat uyuyor o kadar
espalp semayulet oğlumun uykusu çok düzenliydi 4 ay oldu olalı uyku berbat oldu günlerdir uykusuzum 🤦🏼♀️