m1sc öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Rabbim damatlığını da göstersin sünnet bezi aldınız mı. Pipi kısmı korumalı onu kullanırsanız her zaman yaptığınız gibi gazını çıkarabilirsiniz. Bi zararı olmuyor . Oğlum 52 günlükken oldu. Bez bize büyük geldi çiş ve kakayı dışarı çıkarıyordu. O nedenle doktor kalkan kısmını kesin normal bezin içerisine koyup kullanın dedi 3 gün kullandık. Siz iki tane sünnet bezi alın. Kaka yapınca yıkamak zorunda kalıyorsunuz. O arada diğerini kullanırsınızz biz öyle yapmıştık