sevdam_ Hanımlar merhaba, Benim 4 gün önce doğum yaptım. Çatım dar olduğu için zorunlu sezaryen oldum. Ama henüz büyük abdeste çıkamadım bu yüzden karnım ve dikiş yerim çok ağrıyor ne yapmam lazım tuvalete çıkabilmek için?
Zeynonunmomu sevdam_ kayısıyı şeker ve suyla kaynatıp blenderden geçir meyve suyu oluyor iç ben doğum zamanı hep içtim hatta hastaneye yanımda götürdüm hiç tuvalet sorunum olmadı tavsiye ederim
eylul14 sevdam_ Aynısı banada olmuştu bir ay oldu doğum yapalı kayısı hoşafı yapmıştım doğuma hazırlık için , bana çok faydası oldu . Eğer yoksa kayısı çayı temin edebilirsiniz marketten
kumsi17 sevdam_ beni kahve tuvalete çıkartıyor diye kahve içiyorum iyi geliyor türkkhvesi neskafe belki yardımcı olur
irem_26 Bende de olmuştu öyle kayısı kayısı suyu tüketmiştim fayda etmemişti çok sancılanıyordum acile gitmiştik lavman vermişlerdi onu kullanıp rahatlamıştım
incimtanem Kayısı ve kayısı suyu tüketin bol meyve yiyin meyve çok iyi geliyor su tüketimi de önemli tabi
zaynmom Benim 10 gün sonra olmuştu doktora söylememiştim lavman verir diye bir tane ilaç var onla düzelmişti