Kızlar merhaba. Fikirlerinizi almak istediğim bir konu var. Oğlum 27 aylık boyu da 96-97 cm falan. Baby plusın izofiksli otokoltuğunu kullanıyoruz ama sanki artık oğlum ona sığamamaya başladı gibimize geliyor yatay pozisyonda ayakları sıkışıyor gibi dikey yaptığımızda da ayakları sarkıtınca biraz daha rahat ama bi noktadan sonra acıyor diye ağlamaya başlıyor heralde uyuşuyor bacakları. Ben tam anlamıyorum sığıp sığmadığını ama eşim sığmıyor diyor. Oto koltuğu mu değiştirsek yoksa koltuk yükselticisi mi alsak kararsızız. Sanki yükseltici için erken gibi ne önerirsiniz?