eyberenimo bebeğim 4gunluk göbek bağı böyle düştü düşecek ama içinde sarı birşey var enfeksiyon olabilir mi yarın kontole goturecem zaten ama kafama takıldı
kocamdakocam eyberenimo korkmayın bizim de öyle olmuştu. Dr de normal demişti. İçinizi rahat tutun 🫰🏻