mervebu1ut biz de yalnız büyüttük. Ailemi bile sınırlı gördü. Başlarda evden çıkmak olaydı. Susmadan ağlardı. İnsanlar yaklaşınca korkardı. Zaten 18 ay yapışık yaşadık. Şimdi 23 aylık. Nasıl çözdük, parka götürdüm hiçbir faydasını görmedim. Babası ya da ben hangimiz dışarı çıksak kızımı da sokağa çıkardık. Ekmek mi alınacak babasının peşinde… Market, pazar aklınıza ne gelirse. Ben normalde insan sevmem ama kızım varken daha abartarak market çalışanlarıyla selamlaştım, kolay gelsinler vs. Bir süre sonra herkes bizi tanıdı. Şimdi kızım markete girince yeğenleri gelmiş gibi davranıyorlar. Sohbetleri bitmiyor. Ben daralıyorum 😅 Hayatınıza çokça dahil edin. Geçenlerde marketten çıktık, bir tanıdığımız bebeğini arabada kucağında tutuyor anne market alışverişi yapıyor. Bu çocuk için üzüldüm açıkçası birçok şeyi öğrenmeyi kaçırıyor.