Bebeğim hiç durmuyor kızlar 5 buçuk aylık. Uyumak istemiyor ağlıyor ne yapsam yok ama uykusu var diye sürekli mızmız. Tek başıma uyutamıyorum resmen battaniye de sallıyoruz. Kendime hiç zaman ayıramıyorum tükendim çok kötü hissediyorum yoruldum yani. Sizin de böyle oldu mu. Sonra da üzülüyorum böyle düşündüğüm için çok şükür sağlıklı bir evladım var diyorum ama gerçekten tükendim kişisel bakımımı bile yapamıyorum