Kdz benim bebem ilk iki ay güzel emdi 3. Ay sadece geceleri emdi 4. Ay gündüz de gece de emmedi ve 5. Ay ek gıdaya başladık malesef nenuaptıysam bas edemedim meme reddi ile insan öyle yıpranıyoe ki allah yardımcın olsın. Kucagında gezerek yaylanarak emzir, plates topunda veya yatak kenarında zıpalayarak emzir duşta emzirebilirsin öyle tutuyordu benimki