Anaokuluna başladı öğretmeni aradi şuan rehberlik öğretmenine yönlendirdi bizi umarım.bumda iyi olur derslerde sıkıntı yok ama.serbest zamanlarında arkadaşlarına zarar veriyor istemeden neden yapıyor bilmiyorum.evde asla yapmaz bizim kontörüm altımızda ondan mı.ne.