gulyuzlu Isparta da yaşayan anneler üniversitede hangi çocuk doktoruna götürüyorsunuz.. Profösere götüren memnun kalan var mı?
Pamuk_esos gulyuzlu biz davran yaşama gidiyoruz bilgim yok sdü den ama Facebook unuz varsa ordan sorabilirsiniz gruba fln katılım sağlanıyor çok
pgoktasss gulyuzlu üstte kalsın, biz özel ısparta hastanesinde Nejat beye gidiyoruz çok memnunuz tavsiye edebilirim🙏🏻
Brokolilim gulyuzlu Profesör olarak adlandırmayın bence şayet Isparta’nın en kaliteli çocuk doktoru Nejat Ekincidir özel ısparta hastanesinde.
balyanaklibebe gulyuzlu gittinğz mi bilmiyorum ama şehir hastaneSi murat beyi de bi gidebilirsiniz özellerden çok daha iyi ilgili
Pamuk_esos gulyuzlu bende o doktorun iyi olduğunu duydum geçende randevu alıp gidecektik yoktu randevuları iyi biliniyor Nejat Bey.
pgoktasss gulyuzlu oldukça ilgili, uzun sürüyor muayenesi içinizi rahatlatacak şeyler söylüyor özellikle kilo konusunda standartlara takılmayan bir doktor sizi ilgi ile dinliyor bebeğinize çok sevecen yaklaşıyor biz çok memnun kaldık kendisinden
gulyuzlu pgoktasss bende meddeme götürüyordum ama memnun kalmadım pek doktor arayışına girdim bakalım Nejat beye randevu aldım rutin kontrol ve kalça çıkıgı muayenesine götürücem
pgoktasss gulyuzlu ben doğumu meddemde yapmıştım, çocuk doktoru da ilk başta oraya takipliydik ama bende memnun kalmadığım için sağlık ocağına sormuştum önerecekleri birini Nejat hocayı önerdiler bize memnunuz şuan şükür
Gzide32 gulyuzlu sdü asla önermiyorum çünkü hastane hijyen açısından berbat ve hastalar denek muamelesi görüyor şehir hastanesi ve ya özele gidin bence