furkantalip hiç korkma eğer hala emiyorsa sıkıntı yok çünkü bizimki de 1 yaşında şuan 7 tane dişi var ama meyve pürelerini seviyor yiyor bizim ki de yemek yemeyi sevmiyor. Diliyle itiyor genelde emzirmeden önce yemek yedirmeye gayret ediyorum aç olduğunda mecbur yiyor sonra emziriyorum sabahları akşamları özellikle , zamanla düzelecektir