cokbilmismom canım 5 saat ama şöyle, eşim sabah çok erken çıkarız diyor kahvaltı vs. Uğramadan konumdan bakarak beş saat dedim ama eşim 4 saat bile sürmez diyo inşallah öyle olur ☺️ bebeğim bir yaş 2 aylık sayılır şuan çok şükür yolda yeni yeni rahat ettim diyebilirim 🌸 sizin gibiyken ben çok istiyodum gezmek ama 5 aylıkken o kadar çok ihtiyacı oluyor ki bebeğin çok sık emiyodu benimki dakika bir ağlıyodu bezi hemen değişsin istiyodu yani iki saatlik yol dört saat oluyodu dur kalk dur kalk yaparak ama şuan rahat çok şükür yürüyor etrafı izliyo çok sık acıkmıyo istekleri azaldı yolculukta daha da kolay oldu böylelikle ☺️ sizde bir deneyin derim bebeğiniz umarım akıllı bir bebektir rahat ettirir benimki çok huysuzdu 🥲