Kızlar biliyorum şuan bu süreç normal olabilir 2. Çocuğum ama geceleri uykusuzluk beni artik çok yormaya başladı. Yani emiyor gazını alıyorum uyutmaya geçiyorum ama hop başlasın kucağımda evin içinde gezmeler alistirmadim aslında hep kaçakçı bir bebek olarak geldi diye düşünüyorum ama bebeğime lavanta yada mandalina yağı kullanan oldu mu acaba uykuya geçişini rahatlatıp kolaylık sağlıyor diye okudum ama emin değilim 18 günlük olduk bugün kullanan anneler yorum istiyorum sizden plsss