Busra2020 sezaryen doğumsa 2 4 günde anca iniyor süt. Ben de aynı sıkıntıyı yaşadım. İlk olarak duş ikincisi de elektrikli sağma makinesi ile indi göğüs ucum yoktu sütte yokken bebeğim emmek istemedi bir kaç gün sadece mama aldı sonra az az gelince sağıp içirdim 15 gün sonra falan emzirmeye başladım. Bu süt arttırıcı çaylardan içtim ama yeme içmeyle alakası olmadığını düşünen biriyim. En güzeli sağmak o getirdi sütümü.