Kızlar ben yaklaşık 2 buçuk senelik evliyim evlenirken çok fazla aksesuar almadım oturdukça nereye ne olur ona göre alırız diye şimdi de alıyorum ama yine de az geliyor gözüme önereceğiniz tablolar, masa üstü yapay çiçekler, biblolar falan var mıı bu arada oturma odam spor ama Gold detaylı salonumun her yeri Gold ona göre tavsiye alabilirimmm Gold aşığı biri olarakkk✨
Bir de oturma odamın köşesine lambader önerisi de olurr