Kızımın kakasında yoğun kan gördüm. dün züberin kuruyemişli barlarından yemiştim. 10 gündür diyetteyim. Süt ve süt ürünleri,tavuk,et,kuruyemiş,tahin,çilek reçeli,salça tüketmiyorum. En son salçayı kesmiştim 2-3 gün önce ve çocuğum günden güne rahatladı artık kendini kasmıyodu daha kolay uyuyodu vs ta ki bugüne kadar. Normalde kakasında kan gördüm ama ilk defa bu denli fazla gördüm. Baya küçük pıhtılar halinde 7-8 tane kan parçası vardı. Şimdi benim merak ettiğim bugünden itibaren diyetime devam edicem ancak yine başa mı sardık yoksa bu kanlı kakayla bebeğim vücudundan alerjik besini kısmı attı mı. 1-2 güne tekrar huzurlu haline döner mi yoksa ilk başladığımız gün gibi 10 gün sürer mi? Lütfen yazın çok kötü hissediyorum ne olurdu yemeseydim. Sadece denemek istemiştim belki kuruyemişe alerjisi yoktur diye😭😭