Ocakta 15 aylık oldu kızım, 2 haftaya yakındır aşırı hırçın erkek oğlan gibi herşeye hay huy ediyo kıyamet koparıyor her dediği olcak sinirli bu çocuk böyle değildi içine ne kaçtı anlamıyorum gerçekten... 2 yaş sendromunu şimdi mi yaşıyorum anlamadim azı disleri bukadar sinir yapar mı bilmiyorum gerçekten ailemin yanina cok giderim onlar bile şok