hilaaldaban
Canım alerji doktoruna mı gittin bilmiyorum ama Türkiye’de besin alerjisi konusunda doktorlarımız biraz yetersiz sanıyorum . Yada rahatlar biraz.
Kızım 2,5 aylıkken farkettik besin alerjisini. Kıbrıs’ta yaşıyorum doktora gittik. Bu arada direk süt ürünler yumurta ve dana eti olarak diyete başladım .
Testler negatifti doktor diyete devam et dedi
Türkiye’ye tatile geldik orda da gittik doktora testler yine negatif çıktı bu çocuğun bi şeyi yok dediler bozdurdular diyeti . Keşke dinlemeseydim 2 günde 2 aylık diyetim boşa gitti kuzum mahvoldu. Sonra apar topar yeniden gittik doktorumuza. Bazen böyle olabiliyor gizli alerji dedi bu defa/
Bebişlerimizi en iyi biz tanıyoruz diyete hemen başla ufacık bir lokma kaçsa farkında olmadan yesen bile anlamı kalmıyor bilgin olsun.
Su an 5 ay 6günlüğüz kakamız normale döndü uykumuz düzeldi . Umarım sizde çabuk toplarsınız 🩷