Poyrazsmomm Oğlum şuan azı dişlerini çıkarıyor 5 gündür ateşi vardı ama CRP negatifti.Doktorlar sebebini bulamadılar.Bugün bakayım dişlerine dedim üst azı diş eti iltahaplanmış.Diş çıkarma sürecinde bu durumu yaşayan var mı?
Poyrazsmomm Cucununannesi rabbime sukurler olsun atesimiz bitti ama huysuzluk ve istahsizlik devam ediyor..Ha o ilk cikardigi donemeki kadar istahsiz degil ama..Allah yardimciniz olsun🤲🏻Bebisiniz kac aylik?